tico
Daewoo Tico ភាគច្រើនពឹងផ្អែកលើឡាន Kei Suzuki Alto ឆ្នាំ ១៩៨៨ របស់ Kei ។ រថយន្តនេះត្រូវបានបំពាក់ដោយម៉ាស៊ីន ៣ ស៊ីឡាំង ៧៩៦ ស៊ីស៊ីអេសអេសស៊ីធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងសម្រាប់ទីផ្សារនាំចេញរបស់ម៉ាស៊ីនកៃយ ៥៤៧ ស៊ីស៊ី (៣៣,៤ ស៊ីក្នុង) ម៉ាស៊ីនអេហ្វ ៥ ប៊ីនិងភ្ជាប់មកជាមួយការបញ្ជូនដោយដៃ ៥ ល្បឿនឬ ៣ ការបញ្ជូនដោយស្វ័យប្រវត្តិដែលមានដំណើរការ (តែនៅក្នុងប្រទេសកូរ៉េ) ។ Tico ត្រូវបាននាំចេញទៅកាន់ទីផ្សារអឺរ៉ុប។ វាមានប្រជាប្រិយភាពខ្ពស់នៅក្នុងប្រទេសដូចជារ៉ូម៉ានីប៊ុលហ្គារីម៉ាសេដូដូសាធារណរដ្ឋឆែកស្លូវ៉ាគីក្រូអាស៊ីស្លូវេនីហុងគ្រីអូទ្រីសនិងប៉ូឡូញ។ វាក៏ត្រូវបាននាំចេញទៅអាមេរិកឡាទីនដែលវាត្រូវបានគេដាក់ឈ្មោះថា Daewoo Fino សម្រាប់ទីផ្សារមួយចំនួន។ វាមានប្រជាប្រិយភាពជាពិសេសនៅក្នុងប្រទេសប៉េរូដែលវាជាម៉ូដែលរថយន្តដែលមានប្រជាប្រិយបំផុតមួយដែលត្រូវបានប្រើសម្រាប់សេវាកម្មតាក់ស៊ី។
ក្រុមហ៊ុន Daewoo បានពង្រីកនៅដើមឆ្នាំ ១៩៩៥ ប៉ុន្តែ Tico មិនដែលត្រូវបានលក់នៅក្នុងទីផ្សារណាមួយឡើយទោះបីអ្នកស្នងតំណែងរបស់វាគឺ Matiz ត្រូវបានដាក់លក់នៅទីនោះក្នុងឆ្នាំ ១៩៩៨ ហើយទទួលបានជោគជ័យក្នុងការលក់។
ក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានឆ្នាំនៃការផលិតរបស់ខ្លួនធូទីបានឆ្លងកាត់ការកែប្រែដ៏សំខាន់ចំពោះលក្ខណៈជាក់លាក់របស់វាដែលភាគច្រើនជាម៉ាស៊ីន។ ដំបូងត្រូវបានបំពាក់ដោយការ៉ាបទ័រនិងផលិតបាន ៤៨ សេះ (៣៦ គីឡូវ៉ាត់) [៣] ក្រោយមកត្រូវបានដំឡើងទៅជាការចាក់ប្រេងឥន្ធនៈដូច្នេះវាឆ្លងកាត់ស្តង់ដារបំពុលអឺរ៉ូ ២ ខណៈពេលដែលផ្តល់លទ្ធផលថាមពលកើនឡើង។ ម៉ូដែលតូតូមួយចំនួននៅក្នុងទីផ្សារក្នុងស្រុករបស់ប្រទេសកូរ៉េត្រូវបានបំពាក់ដោយហ្គាសរាវ។
ក្រុមហ៊ុន Daewoo បានផលិតថៅកែទាំងនៅរោងចក្រ Oltcit ចាស់នៅរ៉ូម៉ានី។
នៅឆ្នាំ ១៩៩៨ តូតូត្រូវបានជំនួសដោយឡានថ្មីគឺឌែវូម៉ាតហ្សី។ Tico ត្រូវបានដាក់លក់រួមជាមួយ Matiz រហូតដល់ឆ្នាំ ២០០១ ។
This comment has been removed by the author.
ReplyDelete